Vem är jag nu då?

Jo jag är en liten söt flicka som heter Livia
Den här bloggen skriver inte jag själv för jag är född den i april i år och kan alltså inte skriva än.
Min mamma och min storasyster kommer hjälpa mig.

För er som följt mig från metrobloggen så kan äntligen säga:

Här kommer bilder från när jag var på semster med mamma och pappa!


Här är min plats i bilen.



Vi åkte till Uddevalla. Vi bodde på hotell! Mamma och pappa fick sova
i jättefina sängar medan jag..ja jag fick sova i min vagn. Men det var skönt.



Vi var på mc-fest på fredag kvällen. Men jag var trött.



Jättetrött.



Vi hade ju varit i Smögen hela dagen så det var kanske inte så underligt
att jag var trött.



Mamma hittade flera fina småstugor som hon skulle vilja ha som sommarstuga.
Det här lilla huset till exempel



På Lördagförmiddagen var det mc-utställning på torget i
Uddevalla.
Här hänger vi och snacka med mamma o pappas kompsiar



På vägen hem åkte vi förbi Hällekis. Jag, mamma och mormor var där
tidigare i mitt liv och nu ville vi visa pappa.



Sista stoppet blev Örebro. min morbror Richard bor där. Ja, inte i stugan
du ser på bilden men väl i Örebro


Kommentarer
Postat av: Sabina

Kul att få se bilder från er semester. Längtar tills vi ska iväg!

2010-07-21 @ 22:43:39
URL: http://saaabinal.blogg.se/
Postat av: Håkan

Hej, Livia!

Du minns ju mig från förra veckan? jag var den trevliga gamle mannen från Gävle. Jag fick hålla dig när pappa jobbade i verkstan...

Vad mycket du såg på semestern! Klart man blir trött ibland. Brukar jag också bli, men då har nån ofta varit lite för snäll och bjudit på för mycket "välling"...

Hoppas vi ses snart igen!

2010-07-21 @ 23:28:24
Postat av: Erika

Så klart blir även denna blogg tillagd bland favoriterna!

Vilken sötnos du är!!!

2010-07-22 @ 07:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0