Jag är en stor tjej

Jag är verkligen det.
En stor tjej.

När jag var på BVC i Tisdags så vägde jag 8955 gram och var 69 cm lång. Mamma har redan fått plockat fram kläder i storlek 74 fast jag bara är 5 månader. Tydligen ska man vara runt 7,8 månder innan de ska passa.
Men jag gillar ju mat!
Plasternackspure. Maj och potatispure. katrinplommonpure. Morotspure. Havregröt med päronpure och mjölk på...åh vad gott!

Jag tycker väldigt mycket om att bli ammad också. Idag gjorde jag bort mig lite. Jag bet mamma i bröstet. det gjorde väldigt ont sa mamma och nu är hon lite feg.... Hoppas hon kan slappna av snart så att mjölken kommer fram och att jag får fortsätta att tutta ett tag. Vi har så mysigt då ju.


 Här kommer två glada matbilder!




Kommentarer
Postat av: Anna Jacobsson

Åh en sådan lite (stor) goding hon är!!! :D

2010-10-02 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0