Tisdagen var tuff.

I tisdags var mamma och jag på babyrytmik på förmiddagen. Det är ganska kul, men mest intresserad är jag av dockan som hon som håller i det har. Jag vill verkligen gosa med den hela tiden.

Efter rytmiken var mamma och jag ut på en skogpromenad (vi bor i skogen så det är svårt att undvika skogen...). Hunden Milla var med, det kan ni se på bild här nedanför.

På kvällen var mamma, pappa och jag på info för babysim. Man badade inte den gången egentligen men eftersom vi ändå var där så passade vi på. Det var första gången i badhuset för mig men jag vill verkligen dit fler gånger!
Det var jättekul.

Här kommer lite bilder


Här är hunden med på promenad



Jag sov när vi var på promenix


Ser ni vad glad jag är?


Det är bara för att jag fått två tänder! Ser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0