Vill ni se lite bilder?

Vare sig ni vill eller inte så kommer det en del bilder.

Fast först vill jag berätta att jag fyllt ett halvår. Igår minnsan!
Jag väger numer 9560 gram och är 71 cm lång.
Har ett temprament som inte går av för hackor.
Älskar mat. All mat. Kyckling, fisk, fläsk, älg... vad som helst.

Jag blir glad och skiner som en sol när:
Mimmi leker med mig
Jag får majskrok att mumsa på
Mimmi kommer hem
När Sofie, farmor och mormor hälsar på
När hundar kommer hit och jag får titta och klappa på dem
Jag får bada - både i balja och badhuset. Duscha funkar också fint.

Jag läser! Modeblaska, inte så intressant men det prasslar fint!





En förmiddag var jag och mamma ute på promenad


Mormors hund Wilma var med


Mormors häst Balzac var också med på vår höstpromenad


Undrar just hur vanligt det är ha en häst med på promenad...




Ser ni?! Jag har jätteblåa ögon!



Här är jag glad - jag tycker kamerna är hur rolig som helst


Kommentarer
Postat av: Håkan

Vilka bilder! Älskar den sista då hon garvar :)

2010-10-28 @ 18:56:20
Postat av: Tiina

Tänk vad du har blivit stor tjejen, jag minns än idag, som om det var igår, när jag fick veta att du låg i mammas lilla mage! ;-)



Vilken jättesöt mössa du har förresten!!!

2010-10-29 @ 11:19:48
Postat av: Ann

goa goa lilla du, du är så söt! :)

Det är förresten ganska vanligt att hästar följer med på promenad om du frågar mig! ;)

2010-12-07 @ 22:22:52
URL: http://annrosdahl.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0