Det svänger =)

Idag har jag varit på babyrytmik med min mamma för första gången!
Eller...vi var där en gång när jag var liten, typ 5 veckor men det räknas inte för då tittade vi bara.

Det är iallfall jättekul där.
Alla mammor sjunger och leker i takt med oss barn. Jag älskar när mamma sjunger visor och ramsor med mig!

Allt var jättekul - ända tills man var "tvungen" att ligga på rygg och göra något (jag minns inte vad). Jag blir så trött, varför ska jag ligga ner för nu när jag äntligen lärt mig att sitta?

Nä, att ligga ner och sjunga, det vetta 17 om jag vill vara med på.

Men resten var skoj!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Eller så är det så att ingen av oss normala 'barn' (jag är ju trotts allt 15 år äldre än dig plutten och är inget barn!! :D) bara lotsas som att vi tycker att det är kul och bra när mamma sjunger så hon ska sluta. Men det verkar ju inte mamma fatta, så vi får ta och försöka slå våra kloka huven ihop och komma på något bättre sätt att få tanten att sluta.. :D eller hur ?

2010-09-22 @ 22:04:28
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0