Fy bubblan vad mamma slarvar.

Hon är helt hopplös på att uppdatera min blogg. Jag kan ju inte skriva själv...

Nå.
Vad har hänt?
Jo jag har firat min första jul! Jag fick massor av fina paket av alla som jag träffade!

Jag har fått fler tänder.
Massor.
8 stycken.

Och så har jag varit utomlands! Jag flög flygplan till Egypten, Hurgada. Jag klarde av både lyft och landning utan att bli ledsen. Eller okej då... när vi landade i Egypten blev jag ledsen. Det gjorde nog ont i mina öron.

Nåväl.
Efter resan blev jag magsjuk.
I 10 dagar. Mamma, Pappa och Mimmi var jätteoroliga. Jag fick åka till sjukhuset 2 gånger för att ta prover och kolla så jag inte var uttorkad.

Ja... vad har jag mer gjort...?
Lajjar med kusin Sofie, lärt mig att pussas, säga mamma, pappa, Mimmi, tack tack, borta, slut, ut... och lite såna bra ord.

En annan bra sak är att jag lärt mig krypa. Dagen efter 10 månaders kontrollen. Christina (på BVC) frågade om jag kunde krypa, mamma och pappa sa "nää". Hehe, tänkte jag, jag ska nog visa dem. Och så gjorde jag det.
Förresten - jag vägde 11 700 gram och var 78 cm lång på kontrollen. Bra jobbat va´?!

Idag har jag fått mina första skor. Jag kan inte gå än men när jag lär mig är det ju bra att ha något på fötterna.

Jag LOVAR att mamma ska skriva snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0